26.9.06

A VEURE SI ENS EN SORTIM

M'ha costat una mica decidir-me, però al final he pensat que un dia o un altre m'hi havia de posar. Ara caldrà intentar ser constant i organitzat, cosa que sovint no sóc. Potser la obligació que m'imposo m'ajudarà a la constància i a la organització. De moment el bloc està en període de proves a falta d'anar-lo dissenyant. Espero que d'aquí a uns dies el disseny estigui més acurat i definit.
Vull agrair a les persones que m'han animat a tenir el meu bloc: companys de partit i del senat i molt especialment a en Marc Teixidor, un bon amic i un crac de les noves tecnologies, que m'ajuda amb això del llenguatge html i del que jo no en tinc ni idea (de moment) i a la Mercè, una usuària assídua dels blocs i que fa temps que m'insisteix. Gràcies a tots i a totes. Espero no defraudar-vos.

1 Comments:

Anonymous Anònim said...

No tinc cap dubte que la resposta és i serà afirmativa!

dijous, de setembre 28, 2006  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home